Het jaarlijkse kamp van Northa-MSV is weer super geslaagd. Het thema was “ik hou van Holland”. Nou met het ☀️ zonnetje erbij houd je inderdaad van Holland. Geweldige spelletjes voor groot en klein, natuurlijk een heerlijke BBQ en een bonte avond, en nog veel meer. Het kamp gezamenlijk met alle leden, zijn één van de punten die onze vereniging zo leuk maakt.










